Optimizare Site, SEO & Promovare Online - Tutoriale, Secrete, Blog, Tips & Tricks
Catalog web Romanesc

Meta & RSS:


Blog RSS
Comentarii RSS

Urmariti-ne:

Twitter Button
Mai multe despre
Sep
2

Cum sa Ajungi pe Prima Pagina in Google si in 2016, Noile Reguli SEO

Adaugat de Emilio


VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (18 votes cast)

 

Resurse Optimizare SEO Web Traffic Content Writing

Resurse Optimizare SEO Web Traffic Content Writing

Evita penalizarile si ajungi in prima pagina Google printr-o optimizare eficienta a site-ului tau!

Vezi aici cum poti ajunge in topul cautarilor cu magazinul tau online!

Update 2016:

Daca vrei sa intelegi optimizarea pentru motoarele de cautare si – mai specific – modul in care se poate obtine o pozitionare (sau mai multe) in Google, ai nevoie, inainte de orice, sa arunci o privire peste
regulile Google privind calitatea website-urilor si factorii ce sunt considerati poztivi si negativi.

Avansand in citirea acestor reguli si prin ghidul de optimizare SEO 2014 observam principiile de baza, un mic istoric Google si cum sa ajungi pe prima pagina Google in 2016 urmand aceste reguli, relativ simple. Citind ghidul, care in mare masura se concentreaza pe lucruri si elemente aditionale pe care un proprietar de site le poate face pentru a imbunatati site-ul din punct de vedere SEO onpage si pentru a evita penalitatile, observam ca multe lucruri esentiale nu sunt mentionate. Vor fi date cateva exemple de ghiduri ceva mai complexe pentru a va fi de folos in acest sens.

In principiu, in ghid se pune mare accent pe necesitatea de a avea un continut foarte bun onsite (dupa cum se stie, content is the king ! ). Trebuie sa fie util, valoros, informativ. Dar asta nu e tot – vei spune – si asta asa este !

Urmarind un videoclip al lui Matt Cutts, celebrul inginer de la Google si expert in lupta cu webspamul,  despre jargon versus claritate in articole, acesta precizeaza, printre altele si ca “eu as incerca sa fac lucrurile sa sune cat mai natural cu putinta”. El citeste chiar articolele sale cu voce tare, pentru a fi sigur ca sunt usor de urmarit si pronuntat.

 

Chiar cu un articol usor de citit, fluent si care are un mesaj clar inserat, tot avem nevoie de niste backlink-uri. Acesta este un aspect destul de concret al optimizarii (SEO) – partea de offpage sau offsite –  ce nu necesita o munca intensa de convingere ca backlink-urile au o mare greutate in ranking, acestea fiind o parte din algoritmul Google.

Haideti sa urmarim si acest filmulet al lui Matt Cutts despre cum vor fi rezultatele cautarilor fara backlink-urile utilizate in algoritmul lor. Dupa acest material video foarte interesant de aproape un minut, vom intelege importanta backlink-urilor.

Castigarea backlink-urilor

Faptul ca avem un numar suficient (mai mic sau mai mare, depinde de la caz la caz) de backlink-uri raspandite in internet, este foarte important pentru website-ul nostru, dar cum realizam acest lucru?

Pai, in primul rand trebuie sa ne concentram pe calitate si mai putin pe cantitate. Nu trebuie cumparate link-uri, mai ales cele care vin din resurse automate sunt considerate nocive, in special daca vin cu miile dintr-o data si in cele din urma site-ul promovat va fi penalizat.

Exista cateva reguli ce trebuie urmate cand e vorba de llink-uri :
- Asigura-te ca nu dai link intotdeauna spre propriul tau continut;
- Link-urile trebuie sa duc aspre pagini si informatii utile cititorului (chiar daca aici se aplica regula anterioara, adica si alte site-uri din aceasi zona de activitate sau complementare);
- Dati si o mica explicatie legaturilor, astfel incat cititorii sa stie catre ce dau click, aceasta permitandu-le in acelasi timp sa sara peste cele care le-ar ocupa ceva mai mult timp cu cititul sau urmaritul, daca vorbim de materiale de prezntare video sau slide-uri;
- Evitati utilizarea excesiva de cuvinte cheie;
- Scrieti propozitiile pe de-a-ntregul si cititi complet: acestea trebuie sa aiba un sens clar, sa nu sune fortat.  Apoi trebuie adaugate link-urile, care trebuie sa survina cat mai natural in text si atunci cand putem insera cateva referinte, neffind nevoie sa cadem in extrema de a crea o ferma de linkuri – “link farm”.

Guest Posting in scopuri SEO nu mai e OK

Guest posting-ul se refera la procesul de a scrie un articol intr-o postare pe blogul altcuiva, oferind informatii si continut dintr-o alta perspectiva de care vizitatorii pot beneficia. Acest procedeu a devenit o modalitate foarte populara de schimba linkuri intre bloggeri, in scopul de imbunatati partea de SEO offpage. Ca si in alte procedee de acest tip, s-a abuzat de aceste lucruri si atunci Google a pus capat valorificarii acestor linkuri dpdv SEO, considerandu-le chiar nocive. In ciuda faptului ca exista si bloggeri onesti, care fac acest lucru asa cum se facea odata, exista mult mai multi spammeri in acest moment care abuzeaza trecand peste eticheta sau etica cu scopul de a manipula si ei sunt de fapt cei vizati.


Personal nu apreciez link-uirea catre acelasi site web sau catre acelasi blogger iarasi si iarasi, insa Matt Cutts, care este si un expert SEO conform aloritmului Google, are si un articol in care combate aceasta practica (de guest posting) si da si cateva motive pentru care ar trebui evitata aceasta practica.  Pe de alta parte, avem si o combatere a acestei combateri (!) prin acest articol care ne da 3 motive pentru care Guest Posting-ul nu este asa de mort asa cum zice Matt Cutts- in engleza.

Acest ultim articol la care se face referire ne spune ca, de fapt, Google nu prea poate sa faca diferenta intotdeauna inttre un guest post si un articol obisnuit, intampinand cateva dificultati tehnice.  In sustinerea acestei teorii se specifica faptul ca optimizatorii sau bloggerii fac asta pentru a imbunatati site-ul dpdv SEO, deci SEO n-a murit ! Se mentioneaza, de asemenea, cum Matt Cutts a discutat despre cum nu ar trebui sarecurgem la guest posting doar de dragul de a avea un SEO offpage, un profil de backlink-uri mai bun. Acest lucru nu ar trebui sa scoata din schemele si strategiile White Hat definitiv aceasta practica !
Dar vestile bune sunt ca nu chiar totul e schimbat dpdv SEO, mai sunt si alte tehnici SEO de baza care functioneaza si in 2014!



Bazele SEO

Dceasta lista va va spune – in linii mari – cam ce ar trebui facut atunci cand postam un articol sau cream continut nou.

  1. Ne asiguram ca informatia din text este de foarte buna calitate.
  2. Scriem alte articole, care uneori pot fi si inferioare valoric dpdv al informatiei oferite, care link-uiesc spre articolul principal. In general, se cam evita interlinking-ul exagerat si trebuie sa avm grija sa ne concentram pe calitate si pe utilitatea oferita cititorilor. Se prefera sa se tina notate undeva la indemana URL-urile din aceasta categorie care vor da si link spre articolul principal, cu condtia de a fi benefic acest lucru pentru articolul targetat. Altfel, se evita link-uirea, daca nivelul de relevanta este relativ scazut.
  3. Se face conectarea la Google Authorship catre toate site-urile pe care se posteaza continut.
  4. Posteaza un link spre contentul tau dintr-o retea de socializare preferata (Facebook, Twitter, Google +) – fara a spama !
  5. Scrie cateva postari pe forumuri din aceeasi nisa, relevante pentru articolul nostru si din care sa va da link spre articolul principal prin care se citeaza ca sursa sau ca referinta oficiala detaliata. Iarasi atentie la spam si nu se face decat intr-o masura limitata, nu permanent, mai ales ca exista si o cenzura din partea administratorilor de forum care nu vor fi prea multumiti de faptul ca iti tot promovezi afacerea si probabil vor bana contul daca se exagereaza !
  6. Am mai zis cate ceva in urma cu cateva luni despre optimizarea magazinelor virtuale onpage si offpage in acest articol, care inca sunt lucruri valabile.

Google Authorship este un program oferit de Google ce ne permite sa conectam site-urile la care suntem afiliati contul de Google +. In mod curent, acest snippet nu mai apare in SERPs – in paginile cautarilor Google, insa Google foarte probabil tine seama de autoritatea celui care scrie si acest lucru poate cantari in ranking-ul pentru articolul respectiv. Prin acest Authorship, Google vede tot contentul nostru, chiar daca e imprastiat pe diverse domenii web.

Aceasta poate fi un plus dpdv SEO, intrucat – daca motorul stie ca esti un autor cu articole valoroase si de buna calitate, cuarticole populare si citite sau recomandate, poate acorda o anume prioritate articolelor acestu autor in cautari. Acest lucru este doar o speculatie, nefiind demonstrata oficial, dar merita sa fie luata in calcul si investitia in timp si efortul pentru a realiza acest econexiuni merita facute.

De asemena, integrarea de microformate si snippet-uri care pot creste rata de click (CTR – Clickthrough rate), precum sunt acele asa-numite Rich Snippets, precum rating-ul cu stelute afisate in SERP, breadcrumbs placute si usor de citit care inlocuiesc un URL stufos si neinteligibil uneori, extrainformatii in functie de specificul site-ului nostru care au rolul de mari suprafata de expunere in cautari, marind sansele de a obtine click-uri.

Standardele Industriei SEO

In afara de backlink-uri, elementele si etichetele meta si retelele de socializare, exista o serie de standarde si in aceasta industrie de care trebuie sa fim constienti. Spre exemplu, predictiile facute privind faptul ca utilizarea la scara din ce in ce ai larga a telefoanelor mobile, chiar mai mare decat numarul laptop-urilor sau desktop-urilor in materie de naviggare pe internet. Apropos, site-ul tau este responsive si optimizat pentru cautarile de pe mobil ? J

Concluzia este ca trebuie tinut pasul cu timpurile pentru a ramane informati permanent despre cum se transforma si procesul de SEO, pe langa cele mentionate si in acest articol, si vezi avea succes in continuare. Tineti cont ca nu trebuie sa va sacrificati integritatea si sa incalcati regulile Google (cum este un caz mediatizat aici) doar pentru a creste in cautari intr-un timp prea scurt.

Sursa foto: maximus-my. blogspot.ro

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +12 (from 12 votes)
Cum sa Ajungi pe Prima Pagina in Google si in 2016, Noile Reguli SEO, 5.0 out of 5 based on 18 ratings

Articole din aceeasi catgorie:



Comentezi? :-)
(eMail-ul ramane intre noi)

Tool Analiza SEO OnPage:


Oferte servicii SEO Riders, Active Soft Bucuresti - Romania

Cele mai citite articole

  • Optimizarea in general si SEO in special ca fenomen in .ro (20986 vizite)
  • Duplicate content si Redirect 301 (18752 vizite)
  • Update PageRank Google Iunie 2011 (18663 vizite)
  • Vrei sa stii asta daca ai o afacere online – Un nou concept de optimizare pentru afaceri si magazine online pentru 2016 (14731 vizite)
  • Amintiri din copilarie si din Epoca de Aur (1) – Norii Negri, serial polonez (14059 vizite)
  • Calculator distanta rutiera cea mai scurta cu indicatii, aplicatie taxi – calculare cursa (13627 vizite)
  • Solutii de Optimizare pentru Magazinele Online care Merita Investitia – Cere o Oferta Completa SEO si Content Marketing si o Cotatie de Pret Avantajoasa (12871 vizite)
  • Adrian Paunescu – cele mai frumoase versuri! (12760 vizite)
  • Extensii de par natural clip-on-intrebari si raspunsuri (12729 vizite)
  • Cautari in Google pentru blog.webdesignoptimizare.ro si long-tail (12112 vizite)
  • Articole recente

    Arhiva articole:

    Vizite, vizitatori si afisari Blog de web design si optimizare (SEO)