Link building prin inscrierea in directoare web

Link building prin inscrierea in directoare web
Te rog sa acorzi o nota!

Se vorbeste mult despre link building, ca o componenta esentiala a optimizarii unui site web.

Fara back-link-uri, unui site nu ii poate fi apreciata importanta (fiind cu atat mai important cu cat are mai multe referinte dinspre alte site-uri). Unii spun ca din aceste IBL-uri (In Bound Links) vine si Page Rank-ul unei pagini (PR= importanta pe care Google o acorda unei pagini web).

Link Building - lantul conexiunilor unui site web

Link Building – lantul conexiunilor unui site web


Cu cat acest PR e mai ridicat, cu atat sansele de a fi in prima pagina in SERPs (Paginile cu rezulate in motoarele de cautare) sunt mai mari.

Page Rank-ul ia valori intre 0 si 10 (10 fiind cea mai mare valoare si pe care nu am intalnit-o decat la Google; urmeaza cu PR 9 site-uri gen Yahoo, Twitter si tot asa pana la cele mai slab cotate).

Page Rank-ul poate creste sau poate scadea in functie de link-building si continutul site-ului, update-uri, activitati pe social media, etc.

Citeste si:  Auditul SEO, primul pas pentru a afla cum vede Google site-ul tau

De accea este esential ca optimizarea sa nu se opreasca niciodata, chiar si atunci cand un site ajunge pe prima pagina (evident, la un nivel mai putin turat).

Directoarele web sunt o sursa principala de a obtine aceste back link-uri, insa si aici sunt niste reguli ce trebuie respectate:

  • inscrierea in categoria corecta, alaturi de site-uri de acelasi gen (va aparea ciudat motorului de cautare un site de electronice alaturi de cateva zeci de site-uri cu profil alimentar, nu este o asociere potrivita – acelasi lucru este valabil si pentru back link-urile obtinute din comment-uri  – blogurile si forumurile pe care se comenteaza sa aiba legatura cu subiectul pagini web);
  • directoarele sa aiba link-uri dofollow, adica sa poata fi urmate de motoarele de cautare si indexate ca atare;
  • sa fie anchor custom / link custom (adica titlul site-ului, cuvintele targetate  sau url-ul paginii sa fie link spre pagina promovata);
  • inscrierile in directoarele web sa se faca cu o frecventa de maximum 15 inscieri / pe zi (se recomanda inscrieri cu 3 descrieri diferite si titluri diferite) – altfel exista pericolul de a ajunge in Google Sand Box si odata aruncat aici site-ul nu va mai aparea in rezultatele cautarilor (este valabil in special pentru site-urile noi sau cu cuvinte cheie extrem de cautate) ;
Citeste si:  Introducere in optimizare. SEO.

Intr-un post vitor va fi si o lista cu directoare web gratuite in care inscrierea “face toti banii”.

Pana atunci puteti incerca aici un director web gratuit: Director Web SEO Gratuit !

Alte articole interesante:

Optimizare si web design site de pensiune

2013-11-27 01:30:35
admin

18

Coduri erori pagini web

2010-07-19 12:48:01
admin

18

HTML – Realizarea primei pagini web !

2010-05-17 17:01:12
admin

18

[ by e_milio ? ]

2017-09-07 13:42:56
admin

8

Un comentariu la articolul “Link building prin inscrierea in directoare web

Un comentariu e binevenit si apreciat

Adresa de email ramane intre noi. Campurile obligatorii sunt marcate *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>