Optimizare Site, SEO & Promovare Online - Tutoriale, Secrete, Blog, Tips & Tricks
Catalog web Romanesc

Meta & RSS:


Blog RSS
Comentarii RSS

Urmariti-ne:

Twitter Button
Mai multe despre
Mai
24

Vrei sa stii asta daca ai o afacere online – Un nou concept de optimizare pentru afaceri si magazine online pentru 2016

Adaugat de Emilio


VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (95 votes cast)
Optimizare site-uri web si SEO pentru 2016

Optimizare site-uri web si SEO pentru 2016
Sursa Foto: Wikimedia.org

In acest moment, dupa cum toata lumea stie, in mediul online se pune accent pe continutul util ce trebuie oferit vizitatorilor, care trebuie updatat periodic, la intervale din ce in ce mai scurte. Asta apreciaza motoarele de cautare, in special Big G, la care ne raportam si care poate aduce pana la 90 % din traficul pe site-ul nostru. Si asta nu e tot, daca listam informatii cu adevarat valoroase in site, acestea vor fi preluate si de altii din domeniu, obtinand un profil de backlink-uri absolut natural si crescand in autoritate si – implicit – in cautari!

Acest lucru necesita bataie mare de cap, pentru ca afacerea trebuie sa mearga si cineva mai si munceste, lasand intr-un plan secund oferirea de informatii despre produsele sau serviciile noastre.

Magazinul tau Online Pierde Bani? Optimizeaza-l acum Rapid si Eficient!

Update: Continutul este rege – dupa cum exista o “zicala” in lumea SEO, insa nu orice fel de continut!

Trebuie sa ofere un plus-valoare, expertiza, imbogatirea unui subiect pe baza experientelor personale sau a grupului nostru, trebuie sa fie original / unic – desigur ca pot exista citari relevante, dupa cum putea avea si legaturi externe relevante (am observat ca exista o reticenta in da link spre un site bun – don’t!), materiale de prezentare diverse video / PDF / PPT.

Intr-un caz fericit, sa spunem ca avem un magazin online ce are niste produse din zona electronice-IT, sa presupunem. Foarte probabil, aceleasi descrieri ca ale tale se mai regsesc pe alte cateva sute de magazine virtuale sau pagini web ale afiliatilor de marketing, care, nu-i asa, de unde sa ia cea mai buna descriere ? Asta in principiu se cheama « Duplicate Content », fiind si un motiv de penalizare, dar nu neaparat asta ar fi problema, pentru ca toti ar trebui penalizati si cautarile nu ar mai avea relevanta. Dar o descriere cu adevarat originala si bine realizata, care sa prezinte avantajele produselor dintr-o alta perspectiva – cea a utilizatorului, ar putea aduce un mare plus care se va vedea la cresterile in cautari si – implicit – mai mult trafic pentru acest produs, crescand in acelasi timp si raportul de Text / Cod HTML, care trebuie sa fie cat mai mare. Pentru ca asa pare a fi si asa merg lucrurile in optimizare si SEO in 2016.

 

Adauga un blog site-ului sau magazinului tau si implica-te in Social media

Blogul este un must-have pentru o afacere sau un magazin care vine spre utilizator, prezentandu-i diverse aspecte pe un ton mai putin oficial, care sa fie mai aproape de acesta, prezentand diverse studii de caz, ce se mai intampla in domeniul respectiv de activitate pe plan national sau international – si asta periodic !

Social-media si prezenta in retelele de socializare nu mai reprezinta ceva optional, necesitand si aici update-uri periodice in grupuri targetate, subiecte de interes, astfel incat aprecierile pozitive (Like, Share, Tweet/Retweet, +1, etc.) sa fie obtinute cat mai natural.



Promovare online si optimizare offpage si onpage

Promovarea online se completeaza prin articole originale si exclusive, editoriale, advertoriale si comunicate, nu poti pune un link undeva insotit de aceeasi descriere peste tot si atat (ca in cazul directoarelor web), trebuie sa existe un context si asta se realizeaza intr-un articol unic si care exprima o idee utila din domeniu. Acesti termeni par a fi valabili in 2016.

Oricat de bine optimizat crezi ca ai site-ul, intotdeauna exista imbunatatiri de facut: realizarea unei structuri si legaturile interne (internal linking), optimizarea imaginilor prezentate, sugestii pentru implementarea de Rich Snippets pentru un CTR ridicat (ClickThroughRate), o analiza SEO generala pana la pagini de categorii si de produse fiind oricand binevenita. La aceste lucruri se adauga si deja clasicele etichete meta (meta taguri precum titlu, descrieri corecte, keywords, taguri pentru limba, locatie si subiectul paginilor, author, dar si etichete pentru retele sociale si diverse informatii furnizate motoarelor si retelelor de socializare headere H1…H6 – titluri si subtitluri, utilizare formatari de texte precum B/STRONG, I/EM. Se depisteaza eventualul continut duplicat si se remediaza problemele cu redirectionari corecte sau prin rel=”canonical”.

Un mare plus il reprezinta satisfactia vizitatorului care cauta in site, stie sa caute si unde sa gaseasca, se orienteaza foarte rapid in site, astfel incat clasicele “breadcrumbs” si pagini de sitemap.html sau sitemap.php sa fie la indema utilizatorului, pe langa sitemap.xml destinat motoarelor de cautare. Informatiile oferite si indemnurile la actiune trebuie sa curga natural, se utilizeaza deja in practica si au intrat deja in constiinta utilizatorilor web obisnuiti ca un anume tip de site sa aiba anumite sectiuni, o anumita pagina sa aiba niste butoate plasate intr-un anume loc si care au niste culori sau combinatii specifice de culori.

 

Analiza comportament utilizator, uzabilitate si accesibilitate

O monitorizare a comportamentului utilizatorului in site poate personaliza si maximiza eficienta informatiei oferite – texte, imagini, materiel video informative, indemnul la inscrierea la noutati sau indemnul de a cere mai multe informatii despre acel produs sau serviciu, sau poate chiar de a-l cumpara, precum si multe alte concluzii interesante pot fi obtinute pe baza analizelor vizitelor, existand tool-uri extrem de avansate din aceste puncte de vedere, care pot arata de la simple harti ale flow-ului in site sau punctele de tranzit cu mouse-ul, pana la materiale si inregistrari video ale fiecarei vizite – de la intrare si pana la iesire, pentru a fi analizate, putand determina de ce a plecat fara sa achizitioneze, spre exemplu, produsul respectiv.

 

O solutie eficienta si la indemana, cu multiple beneficii!

Cum ar fi ca cineva – sa zicem un furnizor specializat si experimentat in astfel de servicii, precum furnizare de content original si optimizare pentru aproape orice domeniu – sa poata prelua aceste sarcini pentru tine?

 

Daca vrei mai multe detalii despre acest parteneriat foarte avantajos, te rugam sa transmiti un mail la seo [at] activesoft.ro pentru informatii despre o strategie completa OnSite si OffSite.

Beneficiile acestei abordari se obtin si sunt vizibile pe termen mediu si lung, chiar si dupa incheierea activitatilor planificate in faza incipienta:

  • - numarul de vizitatori va creste perment – unici si afisari, vor fi atrasi cititori din ce in ce mai fideli si interesati de subiect
  • - articolele si textele sunt optimizate si originale, updatate in site, in blog, in retele de socializare si in alte pagini pentru promovarea afacerii
  • - cresterea efectului de Brand Awerness si obtinerea unei imagini solide obtinuta prin informatii actualizate permanent si calitative
  • - mai multa expunere pentru afacerea ta
  • - o grila atractiva si discounturi periodice

 

Ce domenii sunt abordate?

Printre domeniile ce pot fi abordate de content writing si promovare si optimizare onpage si offpage sunt incluse si urmatoarele (atat in romana, cat si in limba engleza):

Business: IT&C/Imobiliar/Turism/Financiar/ Afaceri/Auto/Economie/Cariera/Mediu/
Magazin: Life/Noutati/Stiinta / Astrologie
Copii si Mamici: Copii/Adolescenti/Mamici/Prescolari/Bebelusi & Nou Nascuti/Comunicare/
Monden: Cinema/Muzica/Vedete
News: Media/Politic/Social/Cultura/Eveniment/Externe/
Lifestyle: Cuplu & Relatii/Diete/Frumusete/Religie/Sanatate/Stil/Animale/Casa & Gradina/Culinar/
Scoala: Studentie/Licee
Sport: Fotbal/Sporturi Diverse

Cititi si mai multe despre cum arata serviciile de optimizare si SEO in 2016, ce modificari si ce imbunatatiri sunt aduse serviciilor de optimizare / SEO din anii anteriori, pentru a aduce mai multi vizitatori magazinului tau online sau afacerii tale, a obtine mai multe conversii si un venit mai consistent, oferind permanent calitate onpage si offpage inclusiv prin content bine realizat si care sa dea acea valoare informationala de care motoarele au nevoie pentru a califica site-ul in pozitionarile superioare.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +69 (from 69 votes)
Vrei sa stii asta daca ai o afacere online - Un nou concept de optimizare pentru afaceri si magazine online pentru 2016, 5.0 out of 5 based on 95 ratings

Articole din aceeasi catgorie:



Comentezi? :-)
(eMail-ul ramane intre noi)

Tool Analiza SEO OnPage:


Oferte servicii SEO Riders, Active Soft Bucuresti - Romania

Cele mai citite articole

  • Optimizarea in general si SEO in special ca fenomen in .ro (20546 vizite)
  • Duplicate content si Redirect 301 (18075 vizite)
  • Update PageRank Google Iunie 2011 (17434 vizite)
  • Vrei sa stii asta daca ai o afacere online – Un nou concept de optimizare pentru afaceri si magazine online pentru 2016 (13579 vizite)
  • Amintiri din copilarie si din Epoca de Aur (1) – Norii Negri, serial polonez (11858 vizite)
  • Cautari in Google pentru blog.webdesignoptimizare.ro si long-tail (11424 vizite)
  • Extensii de par natural clip-on-intrebari si raspunsuri (11366 vizite)
  • Adrian Paunescu – cele mai frumoase versuri! (11364 vizite)
  • Solutii de Optimizare pentru Magazinele Online care Merita Investitia – Cere o Oferta Completa SEO si Content Marketing si o Cotatie de Pret Avantajoasa (11335 vizite)
  • Taguri HTML (I) (10490 vizite)
  • Articole recente

    Arhiva articole:

    Vizite, vizitatori si afisari Blog de web design si optimizare (SEO)